Informacja dla kandydatów do służby Policji
Informujemy, że z dniem 15 kwietnia br. przestało obowiązywać rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 sierpnia 2007 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji. W chwili obecnej nie ma aktu prawego regulującego szczegółowe zasady prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym określającego jakie konkretnie dokumenty mają składać osoby ubiegające się o przyjęcie do służby w Policji.
Informujemy, że z dniem 15 kwietnia br. przestało obowiązywać rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 sierpnia 2007 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji. W chwili obecnej nie ma aktu prawego regulującego szczegółowe zasady prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym określającego jakie konkretnie dokumenty mają składać osoby ubiegające się o przyjęcie do służby w Policji. Osoby zainteresowane złożeniem dokumentów, będą mogły je złożyć dopiero po wejściu w życie nowego rozporządzenia.